Faceți căutări pe acest blog

7 iul. 2010

Poziţia de Consumator (Veniturile după Consumatorii înregistraţi)

Suntem încântaţi să anunţăm astăzi o oportunitate de venit actualizată.

De ce este importantă înregistrarea în sistem a Consumatorilor şi păstrarea acestora pe poziţia de Consumator (Client) în afacerea dumneavoastră?

Începând cu 1 august 2010 în majoritatea ţărilor TNI şi din 1 noiembrie 2010 la nivel global, toate comisioanele generate de achiziţiile Consumatorului (Clientul) vor fi plătite după cum urmează:



  • 1 Generaţie: 20%
  • 2 Generaţie: 5%
  • 3 Generaţie: 5%
  • 4 Generaţie: 5%
  • 5 Generaţie: 10%



Comisioanele generate de Consumatori Fideli (Referring Customer) şi de IPC-uri vor fi plătite în continuare în concordanţă cu Planul standard de Recompense TNI.



Cea mai mare valoare şi veniturile pe termen lung pentru afacerea dvs. TNI, au fost şi vor continua să fie realizate prin intermediul ajutorului pe care îl acordaţi altor persoane să împărtăşească produsele noastre ca IPC. Cu toate acestea, mulţi consultanţi IPC vor înscrie multe persoane care doresc pur şi simplu să consume şi să se bucure de beneficiile produselor noastre. Această schimbare va face ca recompensele asociate cu achiziţionarea şi păstrarea acestor Consumatori să asigure o mai mare satisfacţie, atât pentru sponsor cât şi pentru linia inferioară de sponsori.



Misiunea noastră este de a construi pe termen lung, o afacere stabilă, care să ducă produsele noastre lumii întregi. După cum ştiţi, una din valorile care sprijină misiunea noastră este, ca fiecare IPC să construiască o afacere de succes stabilă. O afacere de succes este bazată pe IPC-uri reale şi clienţii reali, consumatori care recomandă şi consumă produsele noastre lunar pentru beneficiile pe care le oferă. Noi trebuie să continuăm să îndeplinim nevoile lor reale conform cerinţelor şi perspectivelor pe care le au, şi apoi să îi ajutăm să se înscrie într-o poziţie care se potriveşte nivelul lor de interes. Dorim să ajutăm şi să motivăm prin concentrarea recompenselor către persoanele care desfăşoară această activitate. Această actualizare oferă o mai bună oportunitate IPC-urilor ca să înregistreze consumatori şi să îi păstreze pe termen lung pentru avantajele imense pe care le oferă aceştia afacerii.



Analiza noastră a arătat că, pentru marea majoritate a IPC-urilor, acest lucru va avea un impact pozitiv asupra venitului lor curent şi credem puternic că va poziţiona mai bine toţi consultanţi IPC de pe tot globul pentru extraordinarele recompense financiare. Astfel acestea vor reflecta contribuţia individuală activă la ajutorarea altor persoane - persoane care să se bucure lună de lună de beneficiile produselor TNI.

Niciun comentariu: