Faceți căutări pe acest blog

11 mai 2008

Tahitian Noni Juice ofera o sansa pentru toti!

Salut. Ma numesc Ursu Costin, am 28 de ani si sunt din Constanta.
In urma cu cativa ani am primit vestea socanta, ca am cancer de colon, si trebuie sa ma operez.
Din fericire am trecut cu bine peste aceasta operatie, si am inceput chimioterapia si radioterapia, pentru a preveni recidivarea bolii.
De ceea ce imi era frica insa nu am scapat. In urma cu aproximativ 3 luni la ecografie apoi la computer tomografie (CT) mi s-a descoperit o metastaza de cca 3.5 cm, in ficat, in segmentul 9. Medicul meu mi-a dat vestea foarte suparat si afectat, deoarece metastaza era intr-o zona inoperabila asadar trebuia sa incep din nou programul de chimio- si radioterapie.
La aflarea acestor vesti sora mea a inceput sa caute pe internet tot felul de posibilitati terapeutice alternative, care sa ma ajute in lupta mea cu aceasta boala cumplita. Asa a ajuns si pe situl www.juicenoni.ro, unde a citit despre sucul Tahitian Noni Juice, despre recomandarile si efectele sale.
Am inceput sa folosesec acest produs deodata cu chimioterapia, observand efectele benefice in combaterea efectelor secundare ale chimioterapiei. Socul cel mare a venit insa dupa cele 3 luni de tratament intensiv cu Noni Juice. La repetearea analizelor tumoara a scazut in diametru cu peste 1 centimetru!
Sunt foarte bucuros ca am gasit o posibilitate de a lupta cu boala mea, si ii sunt recunoscatoare surioarei mele pentru acest ajutor nesperat.
Pentru toti cei care suferiti de boli asemanatoare: incercati cu incredere Tahitian Noni Juice, ar putea sa va ajute si pe voi la fel de mult cat m-a ajutat e mine.
Iata va trimit si numarul meu de telefon pentru cei care doresc sa ma contacteze, sa le povestesc personal experienta mea, sa le spun de dozele pe care le folosesc, sa le dau informatii si idei.
Sunati-ma la 0762618134

NB: Aceasta impresie a fost redactata de editorii paginii web www.juicenoni.ro, deoarece Dl. Ursu se afla la spital. Dansul ne-a contactat telefonic, si ne-a rugat sa postam aceasta scrisoare. Va asiguram ca datele din scrisoare sunt reale. Totusi aceasta scrisoare ar putea contine cateva elemente inexacte (ex. varsta pacientului, de cati ani are cancer, etc.), deoarece transcris pe baza unei convorbiri telefonice unele date sunt doar aproximate de catre editori. Aceste date vor fi corectate in moemntul in care Costin va fi disponibil si ne va scrie personal experienta sa. Pana atunci redactorii va recomanda sa-l contactati telefonic pentru a exclude toate suspiciunile, sau erorile. va multumim pentru intelegere.

Niciun comentariu: